شنبه, 6 مرداد 1403

مرکز ملی تحقیقات شوری

  • ساعت : ۱۹:۱۳
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۰۷/۱۸ 
  • تعداد بازدید : 106
با هدف تببین خط مشی و سیاست ها در پذیرش مقالات ارسالی و چاپ نخستین شماره:
جلسه هم اندیشی اعضای هیات تحریریه نخستی مجله تخصصی علمی ترویجی شورورزی كشور برگزار گردید.

در نخستین جلسه هم اندیشی اعضای هیئت تحریریه مجله علمی ترویجی شورورزی 15 عنوان مقاله پس از طی فرآیند داوری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی مرکز ملی تحقیقات شوری دومین جلسه هم اندیشی اعضای هیات تحریریه نخستین مجله تخصصی علمی ترویجی کشور در زمینه شورورزی در روز یکشنبه مورخ 16 مهرماه و در محل سالن جلسات مرکز ملی تحقیقات شوری به صورت حضوری و وبیناری برگزار گردید. در این جلسه که با حضور فرهاد دهقانی ریاست مرکز ملی تحقیقات شوری، محمد حسن رنجبر معاونت پژوهش و فناوری مرکز و حدیث حاتمی مدیر داخلی مجله به همراه اعضای هیات تحریریه برگزار گردید ضمن بررسی 15 فقره مقاله علمی ارسال شده به مجله به منظور چاپ در نخستین شماره آن، بحث و تبادل نظر در رابطه با کیفیت مقالات ارسالی، محدوده موضوعی پذیرش مقالات و اقدامات مورد نیاز به منظور اثرگذاری و غنای علمی مجله مود بحث و تبادل نظر قرار گرفت. همچنین در ادامه نتایج مربوط به مقالات داوری شده به سمع و نظر اعضای هیات تحریریه رسید و هر یک از اعضا نظر نهایی خود را در رابطه با پذیرش، اصلاح و یا رد مقالات ارسالی بیان نمودند.  

لازم به ذکر است که این مجله با صاحب امتیازی مرکز ملی تحقیقات شوری، مدیر مسئولی فرهاد دهقانی (ریاست مرکز)، سردبیری غلامحسن رنجبر (معاون پژوهش و فنآوری های نوین مرکز) و مدیریت داخلی حدیث حاتمی (عضو هیات علمی مرکز)، دارای 13 عضو هیات تحریریه به شرح جدول زیر می باشد و به زودی اولین شماره آن منتشر می گردد.

download.png

img_20231008_101546.jpg

img_20231008_101640.jpg

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها